Skip to content
19/04/2011 / mediaxplain

Batavia Stad in de prijzen

Prijzen zijn leuk…zeker als een van onze klanten in de prijzen valt! Afgelopen donderdag heeft het Integraal Marketing Jaarplan van Batavia Stad de NRW-marketingprijs voor winkelcentra gewonnen. Gefeliciteerd! Mediaxplain* is er trots op dat we een steentje hebben kunnen bijdragen.

“’Batavia Stad. Gebouwd op grote merken’ richt zich op de kwaliteit van de bezoeker en het belang van sterke merken. In tv- en radio commercials, advertenties in landelijke pers en via een sterke online en social media activiteit wordt creatief, consistent en effectief ingezet op merken en klanten,” aldus de jury. Verder prijst de jury het customer loyalty programma “B MEMBER” dat inzicht geeft in de wensen van de individuele klant, herhaalbezoek stimuleert en inzicht geeft in bijvoorbeeld het koopgedrag van de klant. Dit stelt Batavia Stad in staat om deze individuele klant zeer gericht en persoonlijk te benaderen en perfect in te spelen op zijn of haar wensen.

Het volledige juryrapport is na te lezen op http://www.nrw.nl/cms/showpage.aspx?id=1078

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: