Skip to content
26/04/2011 / mediaxplain

Zonnige bezoekersaantallen AutoRAI 2011

Het zit er weer op. De deuren van het grootste autofeest van het jaar, AutoRAI 2011, zijn gesloten. Zoals wij live hebben mogen aanschouwen, was de 2011 editie van dit evenement een groot succes! Ondanks het weer dat bijna zomers aandeed, bezochten ruim 270.000 bezoekers de beurs. Dit is 23% meer dan tijdens de vorige editie.

Voor de start van een evenement als de AutoRAI is het altijd even spannend…hoeveel bezoekers zullen dit jaar richting de beursvloer getrokken worden? Hebben alle mediacampagnes hun werk gedaan? Wat doet het weer? etc. Tijdens het grootste autofeest van Nederland leek dit jaar alles te kloppen. De beurs krijgt een hoge waardering van zowel bezoekers als exposanten. Maar liefst 25% van de bezoekers is van plan om naar aanleiding van het bezoek aan AutoRAI een nieuwe auto aan te schaffen. Exposanten noteerden maar liefst 35% meer sales leads dan geprognosticeerd. AutoRAI heeft hiermee opnieuw bewezen Nederlands grootste autofeest te zijn en kijkt uit naar editie 2013, die gepland staat van 2 tot en met 14 april 2013.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: