Skip to content
09/05/2011 / mediaxplain

Discovery Channel scoort!

Discovery Channel, dé mannenzender van Nederland, scoorde donderdagvond  een marktaandeel van 10,7 % in de doelgroep M20-34 met het programma Walking The Amazon.  Discovery Channel was daarmee de 4e zender van de avond, na RTL5, Veronica en RTL4.  De selectiviteit was maar liefst 590 (!). 

Walking The Amazon’ volgt de tocht van Ed Stafford die samen met zijn vriend Luke Collyer probeert om te voet de complete route van de Amazonerivier af te leggen. Een wandeling van ruim 9000 kilometer die begint bij de bron hoog in het Andesgebergte van Peru en eindigt bij de Atlantische Oceaan aan de oostkust van Brazilië.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: