Skip to content
01/06/2011 / mediaxplain

Uitbreiding bij Mediaxplain*

Sophie Schade

Strategisch mediabureau Mediaxplain* heeft deze maand twee nieuwe medewerkers aangetrokken om de organisatie te versterken; Sophie Schade en Robert Möhring.

 Sophie is in dienst getreden als Research Manager en is in deze rol verantwoordelijk voor het optimaliseren van de media-inzet van alle campagnes. Dit in nauwe samenwerking met zowel de offline, de online en pr mediastrategen. Hiervoor heeft Sophie vier jaar als researcher gewerkt bij Radio 538 en was ze projectleider onderzoek bij Gfk Daphne. Ook heeft ze ervaring op gedaan bij FHV/BBDO (strategie), FCB (account) en Lowe (account). Sophie versterkt met haar nieuwe rol het team onder leiding van Effect Director Edward Borsboom.

Robert Möhring

Robert heeft de studie Commerciële Economie afgerond aan de Hogeschool Inholland en gaat aan de slag als Media Consultant bij Mediaxplain*. Binnen deze functie is hij verantwoordelijk voor het plannen en uitvoeren van mediacampagnes voor verschillende klanten.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: