Skip to content
10/06/2011 / mediaxplain

De kracht van de combinatie!

Bij Mediaxplain* vind je verschillende disciplines onder één dak. Online en Offline mediaplanning, PR en Optimalisatie werken permanent samen om een zo compleet mogelijke service te bieden en zodoende een zo mooi mogelijk resultaat voor de klant!

Een voorbeeld van een campagne waarin Online en Offline mooi samenwerken en elkaar versterken:

Fast food-keten McDonalds vond in Stockholm een ludieke manier om klanten via de mobiele telefoon naar het dichtst bijzijnde filiaal te lokken.

Passanten in de Zweedse winkelstraten zien een billboard waarop ze het klassieke spel Pong kunnen spelen. Wie het dertig seconden volhoudt, krijgt een kortingsbon voor een hapje of drankje bij McDonalds.

Speler hoeven geen software te installeren op hun smartphone. Ze hoeven enkel een speciale website te bezoeken. De web browser ziet op basis van locatie-informatie uit – vermoedelijk – WiFi en GPS waar iemand zich bevindt

bron: http://www.emerce.nl

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: