Skip to content
05/07/2011 / mediaxplain

It’s on

Sinds gister is Nederland een nieuwe zender rijker! TLC is dé nieuwe zender van Discovery Networks en richt zich op vrouwen tussen de 25 en 49 jaar, wat hun rol of ambitie in het leven ook is.  TLC biedt programma’s over alle issues en onderwerpen die vrouwen interesseren. Hiermee wil ze laten zien dat ze snapt dat elke dag anders is en nieuwe uitdagingen en sucecessen met zich meebrengt. TLC heeft als basis kwalitatieve non-fictie entertainment en heeft het kwaliteitsstempel van Discovery Networks.

TLC ging op dag 1 bescheiden van start. Ze kwam binnen op de vijftiende plaats in de zender top 15 met een marktaandeel van 0,6 procent  in de doelgroep algemeen. De zender begon met realityserie ‘Mad About the House’, dat 59.000 kijkers trok. Later op de avond zakte het aantal kijkers weg.

Voorlopig zijn op TLC enkel aangekochte programma’s van buitenlandse zenders te zien.

Bron: Stichting KijkOnderzoek.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: